[O2] problemy po wymianie uszczelki pod głowicą

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Cela
    Classic
    • 2013
    • 6

    [O2] problemy po wymianie uszczelki pod głowicą

    "Zdarza się, że producenci aut w fabryce zalewają silnik olejem mineralnym który powinien być wymieniony po np. 2 tys. km przebiegu przeznaczonego na dotarcie. Nie zalewają syntetykiem bo szkoda go marnować skoro za chwile zostanie wymieniony. Kto nie wymieni oleju po tych 2 tys. km ten będzie zarzynał silnik olejem mineralnym"
    wynikający z luźnej rozmowy z pracownikiem castrolu
    Nie chodzi o oszczędności ale szanujący się producencie zalewają specjalne oleje i każą je wymieniać po np. 1000km i czesto są to oleje mineralne.
  • rafalpias
    Classic
    • 2011
    • 9

    #2
    [O2] problemy po wymianie uszczelki pod głowicą

    Tydzień temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą, planowanie głowicy, wymiana rozrządu itp. Wczoraj robiłem dłuższą trasę i zauważyłem, że spalanie średnie wzrosło mi o około 1,5 litra na 100km. Poza tym po odpaleniu autka czuć wyraźnie jak trzęsie całą budą i strasznie śmierdzą spaliny.
    Na jutro jestem umówiony do mechaniora, który to robił, ale może coś podpowiecie co mógł zrobić nie tak?

    Pozdro
    Rafii

    Komentarz

    • gomar
      Rider
      • 2012
      • 480

      #3
      rafalpias, skoro rozrząd to może kąt synchronizacji jest coś nie teges

      SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

      Komentarz

      • rafalpias
        Classic
        • 2011
        • 9

        #4
        Zamieszczone przez gomar
        rafalpias, skoro rozrząd to może kąt synchronizacji jest coś nie teges
        Sprawdziłem vcds-em i kąt -4,4 więc to pewnie będzie to?

        Komentarz

        • gomar
          Rider
          • 2012
          • 480

          #5
          Hm -4,4 to troszkę dużo chociaż przy ujemnych wartościach z tego co koledzy mówili raczej mniej palił niż więcej;p. Bardziej myślałem że na + będziesz miał. Tak czy siak granica to +/- 3 więc trzeba by ustawić na 0 najlepiej ewentualnie na mały minusik. Nie wiesz ile miałeś przed wyminą?
          SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

          Komentarz

          • rafalpias
            Classic
            • 2011
            • 9

            #6
            niestety wcześniej tego nie sprawdzałem

            Komentarz

            • Kicer
              Ambiente
              • 2011
              • 217

              #7
              Re: problemy po wymianie uszczelki pod głowicą

              Zamieszczone przez rafalpias
              Tydzień temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą, planowanie głowicy, wymiana rozrządu itp. Wczoraj robiłem dłuższą trasę i zauważyłem, że spalanie średnie wzrosło mi o około 1,5 litra na 100km. Poza tym po odpaleniu autka czuć wyraźnie jak trzęsie całą budą i strasznie śmierdzą spaliny.
              Na jutro jestem umówiony do mechaniora, który to robił, ale może coś podpowiecie co mógł zrobić nie tak?
              Rafii
              Wszystkie uszczelki nowe? Chodzi głównie o uszczelki kolektora wydechowego, turbosprężarki = smród spalin. Pompowtryskiwacze też uszczelnione? Jeden zestaw do uszczelnienia jednego wtryskiwacza kosztuje ok 50 zł, jesteś pewien czy mechanik w to zainwestował? Czy o tym wie? - możliwa przyczyna bujania silnikiem, większego spalania.
              Większe spalanie stwierdzone na podstawie komputera pokładowego czy z obliczeń?

              Pozdrawiam MArcin
              Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

              Komentarz

              • spacewalker
                Elegance
                • 2012
                • 943

                #8
                A jak uszczelke dobierali ?

                Komentarz

                • rafalpias
                  Classic
                  • 2011
                  • 9

                  #9
                  Zamieszczone przez Kicer
                  Wszystkie uszczelki nowe? Chodzi głównie o uszczelki kolektora wydechowego, turbosprężarki = smród spalin. Pompowtryskiwacze też uszczelnione? Jeden zestaw do uszczelnienia jednego wtryskiwacza kosztuje ok 50 zł, jesteś pewien czy mechanik w to zainwestował? Czy o tym wie? - możliwa przyczyna bujania silnikiem, większego spalania.
                  wymieniona uszczelka kolektora ssącego, wydechowego, zaworów, pompowtryskiwaczy, pompy próżniowej - wg faktury, mam nadzieję, że tak było w rzeczywistości :roll:

                  Większe spalanie stwierdzone na podstawie komputera pokładowego czy z obliczeń?
                  na razie tylko wg komputera

                  Zamieszczone przez spacewalker
                  A jak uszczelke dobierali ?
                  tego nie wiem
                  jutro rano jadę do niego, zobaczę co wymyśli, ale najpierw powiem mu żeby ustawił kąt synchronizacji na 0

                  Komentarz

                  Pracuję...